Geita Rundt 2024 – 90 års jubileum

Dette året markerer vi Oslo Roklubbs 90-årsjubileum! Regattaen er åpen for nybegynnere, erfarne mosjonister og raceroere.

På grunn av sterk vind er løpet utsatt til torsdag 20. juni.

Når: NY DATO Torsdag 20. juni kl. 17.30

Arrangør: Oslo Roklubb (ORK)

Deltageravgift: Kr 50 per person betales ved start.

Arrangementet

Bli med på Geita Rundt 2024, en 9.7 km lang tur-regatta arrangert av Oslo Roklubb, med start foran Maxbo Vækerø og målgang ved klubbhuset. Vi deler ut startnummer ved start foran Maxbo kl. 17.45.

Starttidspunkt

Torsdag 6. juni kl. 18.00 i båt foran Maxbo.
Startprosedyre: Roere ror på plass og setter årene i vannet. Startsignalet er hvitt flagg og langt lydsignal.

Båttyper

• Innriggere,
  • 3⁄4-ere,
  • trimmier,
  • Coastal 1x,
  • Coastal 2x,
  • Coastal 4x+

Tidtaking og premiering vil forekomme i alle klasser.

Turbeskrivelse

Løpet starter ved å runde nordspissen på Killingen, før ferden går ut i Lysakerfjorden mot Geita ved Snarøya, og tilbake samme vei til Bestumkilen. Husk redningsvest og øsekar!

Merk: Vær oppmerksom på skjæret ved Rolfstangen.

ORK PÅMELDING

Senest 17. juni 2024.

Ta gjerne kontakt med Sagar Sen på telefon 45276936 eller epost sagarsen@gmail.com

Sosialt samvær

Etter løpet inviteres det til sosialt samvær og premieutdeling ved Oslo Roklubb, hvor det også vil være salg av kaffe, kaker, mineralvann og pølser.

Feire et storslått jubileum med oss!

Hilsen Oslo Roklubb

i samarbeide med Tur- og Trimutvalget i Norges Roforbund.

Resultater fra tidligere år