Geita Rundt 2023

TIDSPUNKT: Tirsdag 6. juni kl. 19.00 (Starttidspunkt i båt foran Maxbo)

Arrangør: Oslo Roklubb (ORK)

Deltageravgift: Kr 50 per person betales ved start.

Geita Rundt 2023

Arrangementet:

Geita Rundt er en 9.7 km lang tur-regatta arrangert av Oslo Roklubb (ORK), med start og innkomst i Oslo Roklubb foran klubbhuset. Passer for både nybegynnere, erfarne mosjonister og raceroere. Tidtaking og premiering vil forekomme i alle klasser.

Turbeskrivelse:

Etter start skal nordspissen på Killingen rundes, og man vil fortsette ut i Lysakerfjorden mot Geita på tuppen av Snarøya. Deretter returnerer man samme vei inn i Bestumkilen.

Husk å ha med redningsvest og øsekar i båten!

Merk: Vær oppmerksom på Sjøflyhavna ved Fornebu!

ORK Påmelding: Senest 4 Juni, 2023

Påmelding Skjema

Ta gjerne kontakt med Paul Mugford på telefon 96915592 eller epost pmugford@gmail.com

Båttyper: Innriggere, 3⁄4-ere, samt trimmier, Coastal 1x, Coastal 2x, Coastal 4x+

Sosialt samvær: Etter løpet er det sosialt samvær og premieutdeling i Oslo Roklubb. Her får du også kjøpt kaffe og kaker, samt mineralvann og pølser.

Hilsen Oslo Roklubb

i samarbeide med Tur- og Trimutvalget i Norges Roforbund.